„Te înnoiești și dăruiești de Moș Nicolae” este o campanie inițiată de World Vision Romania, în colaborare cu mallul Promenada București.

Anunțul făcut de World Vision încurajează populația să se gandească și la „ulițele de la sate, drumurile lungi și grele ale copiilor vulnerabili până la școală și străduința părinților” iarna aceasta, și să facă diferența pentru copiii defavorizați prin scanarea unui bon în aplicația SPOT: „E aproape iarnă. Vedem târguri de Crăciun, luminițe pe stradă și zâmbete. Ce nu vedem sunt ulițele de la sate, drumurile lungi și grele ale copiilor vulnerabili până la școală și străduința părinților. Până pe 5 decembrie, te înnoiești și dăruiești.

La fiecare pereche de încălțăminte achiziționată în Promenada, scanează bonul în aplicația SPOT și un copil va primi o pereche nouă de ghetuțe. Perfecte pentru iarna ce va să vină. Ce poate fi mai frumos decât să dăruiești bucurie atât de simplu de sărbători?”

Campania se derulează în perioada 22 noiembrie-05 decembrie și este sprijinită de numeroși creatori de conținut.