învățământul online

„Voi face tot posibilul cât sunt ministru să evit învățământul online”, deoarece nu toți elevii au echipamente pentru desfășurarea orelor online, nu există platforme de evaluare pentru a fi sigur că elevul „e cel care trebuie să răspundă, nu frații mai mari sau părinții”, a declarat ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu.

„Declarația mea a fost publică și repetată: Voi face tot posibilul cât sunt ministru să evit învățământul online, pentru că atâta vreme cât n-ai conectivitate generalizată, n-ai echipamente pentru toți copiii, n-ai conținut digital, n-ai profesori pregătiți – avem câteva zeci de mii de profesori, dar sunt 200.000 cu toții – și, mai cu seamă, când n-ai platforme de evaluare în așa fel încât să fii sigur că cel care răspunde din spatele ecranului e cel care trebuie să răspundă, nu frații mai mari sau părinții”.

Sorin Cîmpeanu a mai spus că învățământul online va fi unul foarte bun când vor fi îndeplinite condițiile menționate anterior: „Când vom avea aceste condiții, vom avea un învățământ online foarte bun. Dacă nu le avem și nu le avem acum, deși s-au făcut progrese față de începutul de an școlar 2020-2021, evităm online-ul”.

„Facem tot posibilul pentru a evita online-ul, pentru că altfel înregistrează pierderi încă și mai mari acești elevi, toți elevii”, a mai spus ministrul Educației.