Mersul pe jos, un avantaj în pandemie. Care sunt beneficiile plimbărilor lungi în această vreme?

"în Texte" by

Studiile cercetătorilor arată că mersul pe jos poate face minuni în corpul uman, cel puțin 30 de minute de mișcare pe zi fiind recomandată. Această perioadă este cea mai necesară pentru a face mișcare. Cel puțin 10.000 de pași se estimează că ar trebui ca un om să facă zilnic.

Trendul se pare că s-a extins în toată Europa. De exemplu, în timpul pandemiei actuale vizitele în parcurile din Europa au crescut cu aproximativ un sfert, de la 56 la 80 de procente. Astfel, putem observa că oamenii au fost mult mai activi și astfel au învățat să aprecieze mai mult natura. 40% dintre europenii chestionați au spus că vor petrece mai mult timp în aer liber decât o făceau înainte.

Așadar, care sunt beneficiile acestui „sport“?

  • Îmbunătățește respirația. Mersul pe jos îmbunătățește respirația și stimulează oxigenarea corectă a întregului corp.

 

  • Reduce durerea. Durerile musculare, articulare și de tendoane apar atunci când nu ne folosim mușchii, articulațiile și tendoanele îndeajuns. Mersul pe jos este recomandat și persoanelor obeze pentru menținerea în echilibru a corpului.

 

  • Reduce stresul. Stresul apare atunci când nu reușim să facem la timp tot ce ne propunem și se intensifică atunci când stăm singuri de cele mai multe ori în spații închise. Tocmai de aceea este recomandată o plimbare în aer liber.

Potrivit unui studiu al Institutului pentru Politici de Transport și Dezvoltare, Londra, Paris, Bogota sau chiar Hong Kong sunt printre cele mai prietenoase orașe atunci când vine vorba de plimbările pe jos în aer liber.

Autor: Thomas Agud

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*