Selly, experiment jurnalistic: și-a înscenat accidentul!

"în Texte" by

 Idolul generației actuale, membru al trupei 5GANG, Selly, și-a înscenat cel de-al doilea „accident”. Fiind indignat de faptul că la 8 luni de la accident, filmările încă erau difuzate de cel mai mare post TV de știri din România, vloggerul a mai provocat odată presa.

 Selly, experiment jurnalistic: și-a înscenat accidentul! Vloggerul cu peste 2 milioane de abonați pe YouTube este, de mai bine de 9 luni, ținta posturilor și site-urilor de știri. Acesta și-a cumpărat, din banii săi, un Mercedes în valoare de 70.000 euro. La nici o lună după achiziție, într-un sens giratoriu, a făcut accident, vina fiind a lui, recunoscând acest lucru într-un clip.
După acest eveniment nefericit, jurnaliștii au profitat de înregistrări pentru a face rating chiar și la 6 luni după. Următorul motiv de urmărire al lui Selly a fost susținerea Bacalaureatului, unde zilnic, și înainte și după susținerea probei, jurnaliștii îi puneau tot felul de întrebări inutile, de la motivul pentru care a venit cu propria mașină, până la întrebarea cea mai stupidă posibil: cât costă vestimentația din respectiva zi. După toată prejudecata adusă de CTP, la ultima probă a examenului, pentru a scăpa de „gura” domnului CTP și întrebările jurnaliștilor, Selly a venit cu o Dacie 1300, fiind motiv de știri din nou, susținând că și-a vândut CLS-ul pentru o sumă infirmă.

În urma tuturor celor întâmplate, Selly și-a înscenat cel de-al doilea accident, pentru a vedea cât de departe poate merge minciuna.

 Împreună cu câțiva prieteni și un scenariu bun, a făcut un videoclip în care un trecător, fan al vloggerului, filmează mașina ce a lovit un semn rutier și pe Selly, foarte recalcitrant. În spatele videoclipului, stă o machetă 3D a mașinii, modificată pentru a părea că a fost accidentată, multă răbdare și cunoștință în domeniul editării, „actorii” videoclipului s-au distrat copios atunci când și-au văzut lucrarea la TV, sursa nefiind verificată de cineva, jurnaliștii bazându-se strict pe videoclipul făcut viral de vlogger de pe un canal de YouTube fals. Televiziunea care a redat videoclipul de 11 ori în decurs de câteva zile a adunat peste 3 milioane de telespectatori și o sumă record de 60.000 de euro, potrivit MediaTrust, toate acestea pe baza unui fake news.
 Mesajul cunoscutului vlogger în clipul publicat astăzi, în care a explicat toată situația, este ca telespectatorii și cititorii ce văd diverse știri, să verifice în mai multe surse (atât online și TV, cât și în ziare) pentru a fi siguri că nu au fost mințiți, așa cum s-a întâmplat de această dată.
Dacă dorești să vezi filmarea cu „accidentul” lui Selly, apasă aici.
Autor: Vlad Țerbea

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*

"Ultimele de la POV21"

Derulează înapoi