coca cola
coca cola

Pentru următoarele 30 de zile, marea companie Coca-Cola a hotărât să nu se mai promoveze pe Facebook reclame și să încheie contractul cu Mark Zuckerberg . Fondatorul Facebook pierde o sumă de 7,2 miliarde de dolari în urma acestei decizii, venite în contextul protestelor anti-racism din Statele Unite ale Americii.

În aceeași situație, de a opri colaborarea cu Facebook, se află și branduri precum Dove, Ben & Jerry’s și Hellmann’s, dar și grupul Levi Strauss & Co., care, conform ziarului GSP.ro, nu vor mai plăti pentru reclame pe celebra rețea de socializare. Motivul invocat ar fi atitudinea de „hate-speech” din partea Facebook, acuzată că instigă la discriminare și ură.

„Facebook trebuie să oprească dezinformarea și discursul urii de pe toate platformele ei. Este un afront inacceptabil la valorile noastre”, a explicat reprezentantul Levi Strauss, potrivit expansion.com. 

Coca-Cola însă, declară că nu se alătură boicotului îndreptat contra platformei de socializare, însă dorește să reevalueze în această perioadă politica de publicitate: ,,Ne așteptăm la mai multă responsabilitate din partea partenerilor noștri de social media”, afirmă marele brand.