Coca-Cola își întrerupe reclamele de pe Facebook în urma protestelor anti-rasism!

Pentru următoarele 30 de zile, marea companie Coca-Cola a hotărât să nu se mai promoveze pe Facebook reclame și să încheie contractul cu Mark Zuckerberg . Fondatorul Facebook pierde o sumă de 7,2 miliarde de dolari în urma acestei decizii, venite în contextul protestelor anti-racism din Statele Unite ale Americii.

În aceeași situație, de a opri colaborarea cu Facebook, se află și branduri precum Dove, Ben & Jerry’s și Hellmann’s, dar și grupul Levi Strauss & Co., care, conform ziarului GSP.ro, nu vor mai plăti pentru reclame pe celebra rețea de socializare. Motivul invocat ar fi atitudinea de „hate-speech” din partea Facebook, acuzată că instigă la discriminare și ură.

„Facebook trebuie să oprească dezinformarea și discursul urii de pe toate platformele ei. Este un afront inacceptabil la valorile noastre”, a explicat reprezentantul Levi Strauss, potrivit expansion.com. 

Coca-Cola însă, declară că nu se alătură boicotului îndreptat contra platformei de socializare, însă dorește să reevalueze în această perioadă politica de publicitate: ,,Ne așteptăm la mai multă responsabilitate din partea partenerilor noștri de social media”, afirmă marele brand.

Avram Andreea-Ștefania
Avram Andreea-Ștefania
Andreea este studentă în primul an la Publicitate, este pasionată de industria culturală și creativă, jurnalism și sociologie. Îi plac poveștile de viață, filmele biografice și cărțile vechi. Dorește să se autodepășească, susține exprimarea liberă a opiniei și dorința de schimbare.

Similar Articles

Comments

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Cele mai populare