cod digitalizat

În Brașov, meniul de restaurant este înlocuit cu un cod digitalizat. Cum comandă clienții?

"în Știri" by

  Pentru a respecta măsurile de precauție impuse de noul Coronavirus, un restaurant din Brașov intenționează să introducă meniuri virtuale, transformate în cod digitalizat. 

  Cătălin Bogdan, asistentul manager al unui restaurant din Brașov, a fost nevoit să regândească metoda localului pentru a-și proteja clienții, în urma pandemiei de COVID-19. Astfel, acesta a adăugat digitalizarea, pentru a respecta măsurile de distanțare socială, având ca scop o mai buna gestionare a situației.

  În aceste condiții, pentru a face rezervări nu e nevoie să stai la coadă. Persoanele care vor să ia masa la acest restaurant vor face o rezervare pe Facebook sau pe telefon, prin intermediul căreia vor putea sa-și aleagă masa și comanda, respectiv ora la care să fie gata. Iar pentru a vedea meniul, clienții vor avea la dispoziție un cod digitalizat pe care sa îl introducă pe telefon.

  Potrivit Mediafax, angajații restaurantului doresc să creeze o aplicație pentru acestă situație, și muncesc din greu pentru dezvoltarea ei. Iar în ceea ce privește bacșișul, există deja o soluție virtuală, o donație prin Revolut.

  Referitor la aceata metodă, Cătălin Bogdan afirmă:

După fiecare utilizare a meniului trebuie să dezinfectăm fiecare pagină. E o pierdere de timp şi e foarte greu. Digitalizăm chestia asta, facem un cod de bare că lumea foloseşte telefonul şi are tehnologia la îndemână tot timpul şi, într-o secundă, de pe telefon să te direcţioneze spre linkul nostru de meniu şi e mult mai practic. Lumea se schimbă, începem să ne digitalizăm”

Iată aici măsurile de protecție aplicate în terase.

Lasă un răspuns

Your email address will not be published.

*

"Ultimele de la POV21"

Derulează înapoi