Imagini din spațiu

NASA surprinde imagini din spațiu ale Cometei Atlas

"în Știri" by

Cometa Atlas, a fost fotografiată din spațiu de unul  dintre Telescopul Spațial  Hubble, al NASA. Telescopul a fost  lansat în spațiu  acum  30  de ani! Din 1990  el  orbitează în jurul Pământului, conform Hubbletelescope. Atfel,  de  30  de ani, el surprinde imagini din spațiu! Printre imagini figurează capturi în care este surprinsă planeta Jupiter, constelații,  comete!

Cometa Atlas, trece odată pe an, în primăvară! Anul  acesta, imaginile cometei  au  fost surprinse de Telescopul NASA! Practic, în imagini  se pot observa fragmentele 30 de fragmente rezultate din superea în spațiu  a cometei!  În poze,  apar alte 25 de fragmente de geață și rocă.  Dimensiunea fragmentelor diferă, relatează TNW!

Conform Hubblesite, înainte de fragmentare, nucleul  cometei  măsoară cât două stadioane de fotbal,  alăturate! După  fragmentare, ele pot ajung de-abia la dimensiunea unei  case obișnuite. Conform  Descoperă.ro,  cometa se fragmentează sub puterea radiațiilor și  a forțelor din  cosmos.  Cometa a trecut la o  distanță  de 146 miliarde de km de pământ! Pozele au  fost  surprinse de Hubble, în întervalul 20-23 Aprilie!

Deși  cometa a fost  descoperită în 2019, se crede că  originile ei ajung cu cult în trecut. Se speculează  că ea provine din  drezintegrarea unei alte comete, existente în cosmos în anul  1884. Cometa Atlas a fost descoperită  de către cercetătorii  de la observatorul cosmic din Hawaii, cunoscut drept ATLAS ( Asteroid Terrestrial Impact Last Alert System).

Am 20 de ani și studiez Jurnalismul. Obișnuită cu scrisul și „ecosistemul” Mass-Media, am ales să scriu aici știri. La fel ca mama, sunt o fire de neînduplecat, dar răbdătoare. Intuiția și spiritul de inițiativă le-am moștenit de la tata. Talentul? Este doar al meu, îl cultiv încă de pe vremea când făceam liniuțe și bastonașe. Acum mă citești aici și sunt mândră de asta!