un cort în formă de con
un cort în formă de con

îmi era poftă de sânii tăi după un concert rock
eram epuizate
respiram ca un fecior care și-o trage prima oară
ți se vedeau sfârcurile prin bustieră
asemenea ventuzelor din baie acoperite de spumă
am furat un microfon de la scenă
îl pun pe modul vibrații și te penetrez pe iarbă
am furat o bandă izolatoare de la taică-meu din trusa de scule
cu o fâșie la gură nici mă-ta din cortu’ de lângă nu te aude
ești mai pizdită decât tipa pe care am futut-o noaptea trecută
prietenul tău își dă laba în șanț
nu a avut bani de cort
a cumpărat prezervative pentru voi
tu fată cuminte „nu te lași ușor”
pizda ta ca suportul de microfon scăpat în șanț
rece și se încălzește când intră prietenul tău în el

6 COMENTARII

  1. “am furat o bandă izolatoare de la taică-meu din trusa ”

    Conflictul dintre traditionalism si neomodernism este stratificat simbolic in cadrul versului cu rima alba, este justificata evolutia artistica, asemenea poeziei “Testament” scrisa de catre Tudor Arghezi. Vocea interioara isi arata rebeliunea agonica prin gestul exagerat al hotiei, izolarea avand loc drept un procedeu al vindecarii, al inchiderii interioare fata de lume.

    • Această poezie epică prezintă rebeliunea tânărului contra normelor tradiționaliste. Eul liric expune dorința hedonistică pentru organul feminim de procreare. Versul “ești mai pizdită decât tipa pe care am futut-o noaptea trecută” înfățișează puzderia pe care o simte față de caracterul de sexul opus. Prin vocea interioară se subînțelege toată cultul plăcerii față de societatea post-modernistă, pe care se promovează încă din a doua jumătate a sec xx. În concluzie, această poezie descrie situația tânărului rebel în mileniul al treilea, care petrece de dragul epicurismului contemporan, fără un drum pe cale lungă în viața sa.